2010. március 16., kedd

Rulett nyerő szisztéma ?

Köszönöm megvagyok ! Lelkileg összetörtem magam - vesztettem !!! Majd egy hónapig tartó nyerő szériám megtörtem. Mindig az ember a leggyengébb láncszem. Robot játékost kellene gyártani robot rulett ellen ? Szisztémám nem tartottam be, eleve "véletlenül" 50e volt nálam, 8pm-9pm-ig megvolt a +10e, de csak nézek még egy-két kört és a legnagyobb baromságot csináltam (egy nézőnek meg akartam mutatni egy nagy bombát - pedig tudom, hogy az meglehetősen ritkán jön be, tehát nem is ajánlatos kockáztatni) , és kész 0 órára -60e! Hibát megszokták fejelni még eggyel (én is), vasárnap 20e lőszer zsebbe, gyors indítás -10e majd kb. 1.5 óra alatt +30e, na jött a nagy ötlet : hogy nyugodtan tudjak aludni a múltkori veszteséget visszarántom ! ... Most újra lelki energiát kell gyűjtenem a győzelemre. Még valami, aki elektronikus ruletten nagyban játszik annak fel kell kötni a nadrágját. Rajtam kívül látta valaki a szólás szabadságában a magyar kaszinókról szóló riportot ? Slot (nyerőgép) manipuláció, elektronikus rulett távirányítás ? Amikor hálózatba vannak kötve a számítógépek bár mi megesik, mondjuk akár a Bahamákról is látom mi folyik az asztalnál. Néha már kezdem elhinni hogy ez akár igaz is lehet.

1 megjegyzés:

  1. Üdvözletem! Bizonyosan sok ember játszott rulettet, és sokan közülük veszitettek is, mivel a kaszinó matematikai előnyt élvez. Mindazonáltal ajánlhatok egy valóban geniális weboldalt rulettrendszerek leirásaival. Órákon át lehet olvasni, és a leirt eljárásoknak köszönhetően nyerni is. Mély tiszteletem a szerzőnek. A weboldalt már körülbelül egy éve ismerem, de csak most jutott eszembe, hogy valakinek jól is jöhet- http://rulett.atspace.com/

    VálaszTörlés