2010. március 19., péntek

Egy jó nap megérzése.

Kezdem összeszedni a lelkemet ! Éreztem hogy jó napom van ! 20e be és 105e-ig fel, de nem vettem ki, gondoltam elmúlt két rossz napom kárpótolom ... pedig pont benne voltam a 1.5 órában - fáradtam. Puff neki vissza de gyorsabban mint felfelé - 20e kör szinte mindenütt , kivéve ...! Tehát elektronikus rulettről van szó, ha nem áll meg az ember egy vesztő szériánál akkor könnyen 0-ra futhat. Ha jön a kivégzőosztag (ma éppen szemtanúja voltam 12 körös kivégzésnek, ahol kb. 1:2 arányú játék volt), szünetet kell tartani - legalább 3 kört, hátha megkegyelmez ... Nagyon-nagyon nehezen de +20e-nél kiszálltam. Olyanról viszont hallottam, hogy emberke bármelyik játékhelyre ült, bármit tett, vesztett - vagy éppen rossz napja volt vagy esetleg a kaszinó megunta a képét ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése