2010. március 31., szerda

Elektronikus rulett nyerő stratégia ?

"Dől" a lé ! Ilyen még nem volt, pedig elektronikus rulettel is már pár éve mötyögök. 10e be, és 20 perc múlva legjobb számom jött. Aki tudja miről van szó, 10 plan, és 10 seválok ! (Régi szép időkben 10e plan és 10e seválok, hát inkább ki sem számolom, én 50e plant is tettem - régen, más volt már ilyen "tökös" ? És még játszik ? ) 30e-ki. De hát mit csináljak ? Épp most jöttem, még meg sem melegedett alattam a szék. Néhányszor még bepróbálkoztam, viszonylag simán ment. Az utolsó nekirugaszkodásom (már 1 óra 30 percnél jártam) keményre sikeredett, 10e be és 2e-ig levitt, de szerencsével valamint sikeres manőverrel vettem az akadályt, 2 óra 5 perc játék után felálltam "teli zsebbel". Stratégia: 80 játékot néztem végig, és 24-szer tettem. Egy mellettem ülő fiatalember 34,26,34,15 sorozatnál a 2. 34-est szépen megbombázta ! Utána nyomta tovább (valami mást - passz mit) - vesztett, többször egymásután. Kérdezem tőle : "Egy komoly találat után hányszor nyert újra ?". Válasz: "Sosem." "Akkor miért tettél újra ?" Nincs válasz.

1 megjegyzés:

  1. Üdvözletem!
    Új vagyok itt, és ez az első hozzászólásom. Sokat játszom kaszinókban, és naivitásomnak köszönhetően sokszor veszitettem is. Minden olyan egyszerűnek és szépnek tűnik, de a kaszinók azért vannak, hogy tulajdonosaiknak keressenek pénzt, és nem forditva. Ez igy volt, igy van, és igy is lesz. Mindennek ellenére, néha az embernek sikerül valamit magának megkaparintani. Nem százezrekről beszélek, hanem kisebb összegekről,amelyek örömet okoznak. Ám az embernek bizonyos szabályokat be kell tartania. Előszor is- nem szabad túl sokáig maradni egy játéknál. A kaszinók úgy vannak megszerkesztve, hogy hosszabb idő után mindig veszits. A legjobb meghatározni egy limitet, és ha azt elveszited, abbahagyni a játékot. Nem lehet cask abban bizni, hogy most már a te szinednek is végre be kell jönnie- ez pusztulásba vezet. Én a következőképpen játszom: 300 dollárt fektettem bele a játékba, azzal, hogy több rendszert használok – az interneten sok van ezekből -

    http://rulett.atspace.com/ - amint 5-10 dollár a nyereségem, befejezem a játékot, esetleg más rendszer segitségével játszom. Amint 3-4- szer nyerek, akkor aznap teljesen befejezem a játékot- ezzel a módszerrel naponta kb 20-40 dollárt lehet nyerni. Ez lehet, hogy nem túl sok, de a tétjeim általában 0,1 dollár értékű zsetonok, és bizony némi türelemre van szükség, hogy az ember ezt az összeget összegyűjtse…

    VálaszTörlés