2010. március 31., szerda

Forum tanácsok

Akkor kukk ide. Természetesen nekem van egy normális (majdnem mint az igazi) rulettem, és szoktam rajta "gyakorolni". Ezen nyerni szoktam. Internetes ruletten meg sosem. Röhejes hogy pont a bombám mellé esik - szinte mindig. Az utóbbi (amit a linken láthatsz) szívatásnál 2-es bombámra a válasz 25, majd 21, he-he. Azóta sikerült nem beleszaladnom a virtuális rulettbe. Nem ez volt az első, legalább ÖTSZÖR beszívattam magam. De azért rettegek, mert ha valami szépet kreálnak minimum téten lehet hogy kipróbálom, és ha nem enged 1 zsetonnyi nyerőbe, akkor veszélyben vagyok. Milyen jó gondolatokat írsz, az alapján akár nyerő is lehetsz. Ha van kedved kipróbálhatod a virtuális rulettet, lehet hogy én tévedek. Még annyit , hogy én egy-egy számra és szomszédaira a minimum tét 10-20-30-40-50-szeresét is felteszem. Lehet hogy ez az amit nem szeret a szoftver. Én nem javasolnám, de ha megteszed várjuk tapasztalatod.



Minek a stratégia ? Elektronikus rulettről értekeztem. Ha még nem láttál ilyet, akkor üres zsebbel keress fel egyet, majd kezdj el tippelni. Nézd meg 20 tippből hányszor találtál, majd ugyanezt minimum téten egy másik alkalommal, másik helyen játszd is meg. Ennek eredményét is várjuk. Elektronikus rulett szerintem egy jó móka - de szigorúan kis tétben és maximált kerettel(nálam ez 20e/alkalom). Mindjárt írom a mai tapasztalatomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése