2010. március 9., kedd

Kaszinó fórum.

A Bp.-i Las Vegas-on is már régen túl vagyok. Egy ideig reggel 9-kor ott kezdtem, nyertem jó darabig, amikor jött a melléesés esete befejeztem - yes és nyerőben szálltam ki. Nem milliókkal csak inkább néhány 10e. - de nem mínusz ! Különben jók az információid. Múltkor lányok a Monte Carlo-ba osztottak akciós kuponokat a Váci utcában (1.000Ft, hihihi) a lényeg hogy technikai csodájuk van Touchpad roulette, ami tényleg az csak nem játékosnak való. Meglehet csodálni. Ja visszatérve kérdésedre én amikor reggel voltam akár 9 környékén a LV-ben vagy 11-kor Tropban majdhogynem egyedül voltam, esetleg LV-ben éjszakáról ott maradt szerencsétlen, aki próbálta visszanyerni a veszteségét. Természetesen elefánt effektus lett a vége. Tehát egy asztal van nyitva maximum vagy egy sem.

1 megjegyzés:

  1. Üdvözletem...
    Sokan próbálták már kitalálni a tökéletes és univerzális rulett rendszert, de maga Albert Einstein , aki szintén foglalkozott a témával, kerek perec megmondta, hogy az egyetlen lehetséges módja, hogy nyerjen az ember a ruletten, az az, hogy a zsetonokat ellopja az asztalról. És ha ezt Einstein mondta, akkor mit tehetünk mi…
    Én személy szerint azt gondolom, hogy nem létezik tökéletes rendszer, de… vannak módszerek, amelyekkel az ember megkaparinthat magának egy falatkát… Azt gondolom, hogy az összes “rendkivüli rendszer” a játék alap-módjaiból indul ki, mint a Martingale, Fibonacci, D’Alembert …
    Sokszor játszottam internet kaszinókban, sőt nyertem is 
    Nagyon egyszerű lépéseket használok… De nem fogok itt regényeket irni, és más babérjaival dicsekedni…
    Az interneten találtam egy webet, sok tulett rendszer leirásával, sehol máshol nincs egy helyen ennyi rendszer. Valóban működnek, magam próbáltam ki őket. De érthetően, amennyiben a nyereségről van szó, az embernek saját magának kell meghatároznia a limiteket, mint a nyeremény, úgy a veszteség limitjét is.

    De itéljétek meg magatok -

    http://rulett.atspace.com

    VálaszTörlés