2010. március 9., kedd

Még mindíg kaszinó fórum.

Sajnos előfordul hogy a milliók is elfogynak, és a fél perces felejtés átmegy az első példádra. Sok-sok embert ismerek akik fél perces felejtéssel indultak, 50e zsetonokkal, végül 200Ft-os(de már ilyen nincs) zseton lett a vége, majd eltünt a kaszinóból is. Manapság nem kifejezetten nyerni járok kaszinókba és nyerek még mindíg (6e-40e között), persze semmi sem tart örökké, de ember reménykedjen. Egyik nagy vesztő (mellesleg Bp. LV és Trop-ban is nagy játékos volt) elnevezett kontroll embernek. Rákérdeztem mit jelent: kezeltette magát játék függősége miatt és 3 csoportra osztották a játékosokat ... Valóban most már több mint 20 éves kaszinóbeli pályafutásom alatt rájöttem egy egyszerű tényre ( ja mint a kerék ami forog ) hogy kontrollálni kell magát az embernek időben és pénzben. Én időben 2 órában pénzben meg 20e-ben korlátoztam magam. Élő kaszinóba is bemegyek néha, néha beváltok 100db zsetont, de jó ideje nem jön a megérzésem - tehát nem is teszek. Micsoda csatákon vagyok túl ! Du. 18-tól reggel 6-ig !(Nem nehéz kitalálni hogy hol.) -900e-ig le majd +3e ! Micsoda élmény!

7 megjegyzés:

  1. Üdvözletem!
    Új vagyok itt, és ez az első hozzászólásom. Sokat játszom kaszinókban, és naivitásomnak köszönhetően sokszor veszitettem is. Minden olyan egyszerűnek és szépnek tűnik, de a kaszinók azért vannak, hogy tulajdonosaiknak keressenek pénzt, és nem forditva. Ez igy volt, igy van, és igy is lesz. Mindennek ellenére, néha az embernek sikerül valamit magának megkaparintani. Nem százezrekről beszélek, hanem kisebb összegekről,amelyek örömet okoznak. Ám az embernek bizonyos szabályokat be kell tartania. Előszor is- nem szabad túl sokáig maradni egy játéknál. A kaszinók úgy vannak megszerkesztve, hogy hosszabb idő után mindig veszits. A legjobb meghatározni egy limitet, és ha azt elveszited, abbahagyni a játékot. Nem lehet cask abban bizni, hogy most már a te szinednek is végre be kell jönnie- ez pusztulásba vezet. Én a következőképpen játszom: 300 dollárt fektettem bele a játékba, azzal, hogy több rendszert használok – az interneten sok van ezekből -

    http://rulett.atspace.com/ - amint 5-10 dollár a nyereségem, befejezem a játékot, esetleg más rendszer segitségével játszom. Amint 3-4- szer nyerek, akkor aznap teljesen befejezem a játékot- ezzel a módszerrel naponta kb 20-40 dollárt lehet nyerni. Ez lehet, hogy nem túl sok, de a tétjeim általában 0,1 dollár értékű zsetonok, és bizony némi türelemre van szükség, hogy az ember ezt az összeget összegyűjtse…

    VálaszTörlés
  2. Honlapunk az interneteskaszinok.hu online szerencsejátékot, a Magyarországról elérhető legjobb online, internetes kaszinókat kínálja az oda látogatóknak. Természetesen a kaszinózás is válhat függőséggé, mint más hasonló tevékenység. Mi azt valljuk, hogy inkább többször játszunk kisebb összegekkel, ahelyett, hogy egyszerre tennénk kockára egy nagyobb összeget. Ha többször játszol, többször nyílik esélyed a nyerésre.

    VálaszTörlés
  3. Üdv mindenkinek!
    Nekem elég szélsőséges volt a játszmáim végkimenetele, szóval rá kellett döbbennem, hogy követnem kell egy stratégiát, amit saját magamnak alakítok ki. Ez persze attól is függ ki mekkora tétekkel játszik, de nem csak a bankrollhoz, hanem a stratégiához is tartva magamat, sokkal nyereségesebb lett az online kaszinózásom. Én innen szereztem kis segítséget http://www.roulette.hu/rulett.strategiak/, kiindulási pontnak tökéletes, de érdemes válogatni,vannak jobb és rosszabb stratégiák is. Remélem tudtam segíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Hali!

én nem rég kezdtem pörgetni. 
több kevesebb sikerrel.
többek között az általad említett linken utánanéztem az alapstratégiáknak és már ezek mentén haladva is 10% - 20% -os profitom lett. 
majd találtam egy videót, ahol profi játékos árulja el a titkait: "HOGYAN NYERJ A RULETTBEN"
ajánlom mindenkinek, aki játszik, vagy aki még csak tervezi



      http://www.roulette.hu/rulett.videok/hogyan.nyerj.a.ruletten/

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés